close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צביעת דירות להתרעננות בבית

מערכת שורשכח שבט, תשפא10/02/2021

איך צובעים ומחדשים את פני הבית שלכם?

תגיות:

אחת לכמה זמן מומלץ לצבוע את הדירה לספק תחושה של רעננות וכן חידוש. הרבה יותר כיף לארח אנשים בבית מסודר שנראה כמו חדש ונותן תחושה נעימה להיכנס אליו. צביעת בית בצורה מקצועית הנו שירות המוצע על ידי שיפוצניקים וצבעים אולם במידה ותרצו תוכלו גם לבצע את העבודה בעצמכם. על מנת לעשות זאת תאלצו להצטייד בציוד המתאים לעבודה, לכסות היטב את משטחי העבודה למניעת לכלוך וכן לעבוד בצורה מסודרת על פי המדריך שבהמשך המאמר.

הכנת הציוד המתאים

ראשית

יהיה עליכם להכין מבעוד מועד את הציוד הנדרש. הכינו מברשות קטנות, רולר לצביעת הקירות וכן מסקנטייפ גדול, עיתונים ו/או סמרטוטים ישנים עמם תוכלו להיעזר בשמירה על ניקיון הרצפה והריהוט. רכשו את הצבע המתאים עבורכם (לצורך בחירת הצבע, הגוון וסוג הצבע הנדרש כדאי להיוועץ עם איש מקצוע באתר שלנו "המשפצים שלי").

מדריך קצר לצביעה עצמאית

שלב 1 – הכינו את השטח לצביעה סטרילית ונוחה. הזיזו את הרהיטים והציוד מאזור הקירות והשתדלו לרכז אותם במרכז כל חדר אם אפשר. אם הריהוט כבד מדי תוכלו לכסות אותו עם סדינים או שמיכות ישנות. אפשרות נוספת היא לקנות גליל ניילון מחנות לחומרי בניין ולכסות באמצעות הניילון. כדאי לכסות את אזור הרצפה הסמוכה לקירות עם עיתונים.

שלב 2 –בעת הצביעה של הקירות היעזרו ברולר על מנת לצבוע את רוב הקיר. מה שיישאר לכם לצבוע זה את הקצוות המחברות בין הקיר לרצפה ובין הקיר לתקרה. שימו לב שבעת השימוש ברולר תרצו לעשות זאת מלמעלה למטה בצורה עדינה וכמה חזרות בכל פעם לפני שעוברים לחלק הבא של הקיר.

שלב 3 – השלמת הצבע באמצעות מברשת. קחו כעת את המברשת הקטנה וטבלו אותה בעדינות בפח הצבע הקטן. אם אתם משתמשים בפח צבע גדול אז קחו כלי פלסטיק קטן ושפכו אליו מעט צבע שתוכלו לשאת אתכם במעלה הסולם כאשר תרצו להגיע לקצוות הקיר להשלמת הצביעה. עברו עם המברשת עם מעט צבע בכל פעם שלא יצטברו טיפות צבע עודפות.

שלב 4 – נקו בזהירות את כל הניילונים, העיתונים והעזרים השונים ששמרו על הרצפה והריהוט נקיים. השתדלו לשמור על המברשת בתוך טרפנטין עד שירד הצבע על מנת לשמור עליה ולאחר מכן תוכלו להשרות אותה במים כדי לשמור עליה לאורך זמן. כמו כן תוכלו לנקות מהרצפה כתמי צבע בעזרת טרפנטין. חשוב לאוורר היטב את המקום.

לסיכום, מומלץ מאוד לא לנסות לצבוע לבד בשביל לא לגרום נזק ולהביא צבעי מקצועי, אבל אם אתם כל כך בטוחים בעצמכם, אז לכו על זה...

הכתבה באדיבות אתר "המשפצים שלי" - פורטל שיפוצים ועבודות לבית במגוון תחומים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה